جلسه تودیع و معارفه مدیران شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی برگزار گردید

جلسه تودیع و معارفه مدیران شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی برگزار گردید

جلسه تودیع و معارفه مدیران شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی برگزار گردید

در تاریخ یک شنبه 26 اسفند ماه 1397 جلسه تودیع و معارفه مدیران شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی برگزار گردید. در این جلسه که با حضور جناب آقای سدیدی مدیریت محترم عامل سرمایه گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد از زحمات مدیرعامل قبلی شرکت وتوسم جناب آقای دکتر زرگری و قائم مقام و عضو هیات مدیره شرکت جناب آقای ذاکری و همچنین معاونت قبلی مالی و اداری آقای دکتر پورباقریان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

قابل ذکر است از ابتدای اسفند ماه تیم جدید مدیریت، آقایان دکتر علی مهدوی پارسا به عنوان مدیر عامل، آقای دکتر ارشاد کوششی به عنوان قائم مقام مدیرعامل و آقای ناصر آقاجانی به عنوان معاون مالی و اداری شرکت منصوب شده اند.

۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵
تعداد بازدید : ۵,۸۲۰
کد خبر : ۱۱

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


logofooter
شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی بعنوان یک مجموعه پویا در بازار سرمایه کشور افتخاردارد که در راستای بسط و گسترش مشارکت جامعه در سرمایه گذاریهای مولد و مردمی کردن اقتصاد یکی از فعالترین بنگاههای حاضردر بورس می باشد. وتوسم  با مدد گرفتن از هدایت و حمایت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و استفاده از سرمایه های ارزشمند انسانی حضور اثرگذاری در عرصه سرمایه گذاریهای متنوع بازار داشته و بر مبنای اهداف راهبردی تدوین شده همگام با سایر اجزا  بازار سرمایه در تحقق توسعه اقتصادی کشور و رشد بخش واقعی اقتصاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
  • آدرس:  تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک خیابان شهید خدامی ، بعد از پل کردستان، پلاک 89 
  • کد پستی:           1994844196
  • تلفن :         85549000-021
  • فکس :         88628713-021
  • تلفن سهام:         85549300-021
  • پست الکترونیک :           info@tmico.ir