در بورس تهران: ۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون سهم و اوراق بهادار داد و ستد شد

در بورس تهران: ۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون سهم و اوراق بهادار داد و ستد شد
شاخص بورس تهران با کاهش ۳۰۵۲ واحدی به کانال ۲۸۳ هزار واحد بازگشت. شاخص هم وزن نیز با ۱۱۹۲ واحد کاهش به رقم ۷۶هزار و ۹۹۸ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۰۷ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۶۹ هزار و ۸۲۷ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس به عدد سه هزار و ۷۱۴ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز با دست به دست شدن ۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۳۱ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۷۲۲ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای فخاس، خساپا و شپنا به ترتیب با ۱۷۷، ۶۳ و ۴۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فولاد، فملی و اخابر به ترتیب با ۴۱۹، ۲۰۹ و ۲۰۸ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، شپنا و فولاد پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و فلزات اساسی جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سنا، کارشناسان بازار سرمایه حرکت کاهشی امروز شاخص بورس تهران را تمایل بازار برای ذخیره سود عنوان کردند. به گفته صاحب نظران بازار سرمایه کشور دوره اصلاح شاخص کوتاه مدت بود و تدپیکس مجددا مسیر رو به رشد خود را ادامه می دهد.

۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۵۱
تعداد بازدید : ۴,۳۹۵
کد خبر : ۱۶

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


logofooter
شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی بعنوان یک مجموعه پویا در بازار سرمایه کشور افتخاردارد که در راستای بسط و گسترش مشارکت جامعه در سرمایه گذاریهای مولد و مردمی کردن اقتصاد یکی از فعالترین بنگاههای حاضردر بورس می باشد. وتوسم  با مدد گرفتن از هدایت و حمایت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و استفاده از سرمایه های ارزشمند انسانی حضور اثرگذاری در عرصه سرمایه گذاریهای متنوع بازار داشته و بر مبنای اهداف راهبردی تدوین شده همگام با سایر اجزا  بازار سرمایه در تحقق توسعه اقتصادی کشور و رشد بخش واقعی اقتصاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
  • آدرس:  تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک خیابان شهید خدامی ، بعد از پل کردستان، پلاک 89 
  • کد پستی:           1994844196
  • تلفن :         85549000-021
  • فکس :         88628713-021
  • تلفن سهام:         85549300-021
  • پست الکترونیک :           info@tmico.ir