نشست هم اندیشی خانواده بزرگ گروه توسعه ملی به میزبانی شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی برگزار شد:

نشست هم اندیشی خانواده بزرگ گروه توسعه ملی به میزبانی شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی برگزار شد:

نشست هم اندیشی خانواده بزرگ گروه توسعه ملی به میزبانی شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی برگزار شد:

در ابتدای این نشست دکتر علی  مهدوی پارسا مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی ضمن خوش آمد به مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکتهای زیرمجموعه گروه توسعه ملی به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این شرکت پرداخت و اظهار داشت: عملکرد شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی عملکردی خوب و رو به رشد است و تا تاریخ 98/05/31 بازدهی نماد وتوسم در بورس حدوداً 133 درصد بوده که موجبات رضایت سهامداران را فراهم نموده است.

dr mahdavi

 

در ادامه دکتر حسین جوشقانی، استاد دانشگاه و متخصص در حوزه اقتصاد به ایراد  سخنرانی با موضوع " ارزیابی کیفی مدیریت بنگاه های ایرانی و عوامل موثر بر آن" پرداختند. همچنین هادی نیلفروشان مدیرعامل شرکت کارآفرینان سبز خلیج فارس و دکتر فاطمی معاون تحقیق و توسعه شرکت گلتاش از تجربه موفق " بهم رسانی نوآوری در شرکت گلتاش" گزارشی ارائه نمودند.

جوشقانی

 

 

 nilzoshan

 

fatemi

 

در حاشیه این نشست از اولین نشریه داخلی گروه توسعه ملی رونمایی شد.

majale

 

محمد فروزنده، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در هم اندیشی خانواده بزرگ گروه توسعه ملی

اعتماد نیاز جامعه کنونی است.

محمد فروزنده اعتماد را نیروی محرکه چرخه تجاری دانست و آن را اساس تولید ثروت و سرمایه گذاری دانست. وی افزود پس از اعتماد باید شجاعت را توسعه داد. رئیس اسبق بنیاد مستضعفان گفت : مسیر سخت شفاف سازی در ایران ادامه دارد. حاکمیت به آن اعتقاد دارد و منافع حاکمیت نیز در شفاف سازی است. در پایان ایشان با ابراز خرسندی از همدلی موجود در مجموعه گروه توسعه ملی، به مدیران ایم هلدینگ توصیه کرد با تشکیل کمیته ای از افراد موثق به تجزیه و تحلیل تصمیمات پر ریسک پرداخته و با اعتماد و شجاعت بار آن را از دوش مدیران بردارند حتی اگر در آینده، این تصمیمات درست، مورد سوال غلط قرار بگیرد.

foroozande

 

دکتر سید مهدی سدیدی مدیرعامل گروه توسعه ملی

راه عبور از بحران های کشور را اندیشه های نجات بخش دانست.

در خاتمه این نشست دکتر سدیدی با اشاره به نزدیکی ماه محرم گفت: محرم یک رویداد نیست، یک حقیقت و فرهنگ است. امام حسین (ع) پایه گذار عدل اخلاقی است. عدل اخلاقی که عدالت در رفتار و گفتار ماست، ریشه تمامی عدل هاست که پس از آن عدل اقتصادی و اجتماعی نیز خواهد آمد.

مدیرعامل گروه توسعه ملی  به تولید توسعه گرا اشاره کرد و گفت: گشور نیاز به تولید توسعه گرا دارد و خرسندیم که امروزه عمده صنایع بنگاه ها و کارخانه های فعال در گروه توسعه ملی مبتنی بر بازار و نیروی انسانی بوده و کمترین وابستگی به رانت های طبیعی را دارا می باشد.  

وی با اشاره به شرایط بازار و جامعه گفت: امید است اقتصاد ملی کاری کند که زندگی شرافتمندانه هزینه کمتری داشته باشد و هزینه زندگی سوداگرانه روز به روز افزایش یابد، چرا که پس از آن عملا حکمرانی نخبگان صورت می گیرد. وی  با اشاره به " حکمرانی نخبگان" به عنوان آرمان گروه توسعه ملی افزود : سامانه های استعدادیابی، ارتقای شغلی و جانشین پروری در گروه پیاده سازی شده و خرسندیم که شرکتهای گروه در مبحث نوآوری و دانش بنیان، آنقدر جدی و عملگرا شده اند که این جریان در حال تبدیل به یک فرهنگ می باشد.

mr sadidi

 

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی

 

۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۵:۱۱
تعداد بازدید : ۲,۶۸۲
کد خبر : ۱۹

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


logofooter
شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی بعنوان یک مجموعه پویا در بازار سرمایه کشور افتخاردارد که در راستای بسط و گسترش مشارکت جامعه در سرمایه گذاریهای مولد و مردمی کردن اقتصاد یکی از فعالترین بنگاههای حاضردر بورس می باشد. وتوسم  با مدد گرفتن از هدایت و حمایت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و استفاده از سرمایه های ارزشمند انسانی حضور اثرگذاری در عرصه سرمایه گذاریهای متنوع بازار داشته و بر مبنای اهداف راهبردی تدوین شده همگام با سایر اجزا  بازار سرمایه در تحقق توسعه اقتصادی کشور و رشد بخش واقعی اقتصاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
  • آدرس:  تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک خیابان شهید خدامی ، بعد از پل کردستان، پلاک 89 
  • کد پستی:           1994844196
  • تلفن :         85549000-021
  • فکس :         88628713-021
  • تلفن سهام:         85549300-021
  • پست الکترونیک :           info@tmico.ir