مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه ملی برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه ملی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی برای سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 98 رأس ساعت 10 صبح در سالن نور مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا با حضور بیش از 91درصد سهامداران رسمیت یافت. دکتر سعید خدامرادی به عنوان ریاست مجمع، علی حسینزاده و عباس مالمیر به عنوان ناظرین و نماینده سازمان حسابرسی و سازمان بورس نیز به عنوان هیأت رئیسه در مجمع حضور داشتند.
 


به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی برای سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 98 رأس ساعت 10 صبح  در سالن نور مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا  با حضور بیش از 91درصد سهامداران رسمیت یافت. دکتر  سعید خدامرادی به عنوان ریاست مجمع، علی حسینزاده و عباس مالمیر به عنوان ناظرین و نماینده سازمان حسابرسی و سازمان بورس نیز به عنوان هیأت رئیسه در مجمع حضور داشتند.   

در ابتدای این جلسه پس از خیر مقدم به سهامداران محترم شرکت و اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت  سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، چکیده ای از عملکرد یکسال گذشته شرکت ارائه شد. پس از قرائت گزارش توسط حسابرس و پاسخ دکتر علی مهدوی پارسا به عنوان مدیرعامل شرکت به سوالات سهامداران،  با درخواست هیات رئیسه مجمع و  با درنظر گرفتن شفافیت و وضعیت مناسب گزارشگری مالی شرکت، سهامداران با حداکثر آرا صورت‌های مالی منتهی به 30 آذر سال 98 را تصویب کردند.

 پس از تصویب صورت‌های مالی توسط سهامداران، 925 ریال به عنوان سود هر سهم تقسیم شد. درخصوص زمانبندی پرداخت سود سهامداران نیز  مطابق با درخواست سهامداران حقیقی شرکت،  مقرر گردید سود حقیقی ها در اسفندماه سال جاری پرداخت گردد.

در پایان دکتر مهدوی پارسا ضمن تشکر از سهامداران عمده شرکت و سهامداری سایر سهامداران اعم از حقیقی و حقوقی، اضافه کرد تمامی همکاران در شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی بر خود فرض میدانند  طبق رسالت و وظیفه خود در هر زمان با افتخار پذیرا و پاسخگوی سهامداران محترم بوده و مقدم آنان را که بی شک همراه با خیر و برکت برای شرکت خواهد بود گرامی میدارند.

 

 

مجمع 98 2

 

 

مجمع 98 1

 

مجمع 98 4

 

مجمع 98 5

 

 

 

رسانه جدید

 

ویدیو کلیپ عملکرد شرکت در سال مالی 98:

 

 

۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰
تعداد بازدید : ۵,۸۶۲
کد خبر : ۲۴

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


logofooter
شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی بعنوان یک مجموعه پویا در بازار سرمایه کشور افتخاردارد که در راستای بسط و گسترش مشارکت جامعه در سرمایه گذاریهای مولد و مردمی کردن اقتصاد یکی از فعالترین بنگاههای حاضردر بورس می باشد. وتوسم  با مدد گرفتن از هدایت و حمایت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و استفاده از سرمایه های ارزشمند انسانی حضور اثرگذاری در عرصه سرمایه گذاریهای متنوع بازار داشته و بر مبنای اهداف راهبردی تدوین شده همگام با سایر اجزا  بازار سرمایه در تحقق توسعه اقتصادی کشور و رشد بخش واقعی اقتصاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
  • آدرس:  تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک خیابان شهید خدامی ، بعد از پل کردستان، پلاک 89 
  • کد پستی:           1994844196
  • تلفن :         85549000-021
  • فکس :         88628713-021
  • تلفن سهام:         85549300-021
  • پست الکترونیک :           info@tmico.ir