«خرد جمعی » محور اصلی نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ گروه توسعه ملی

«خرد جمعی » محور اصلی نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ گروه توسعه ملی

 

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی هلدینگ‌ها و شرکت‌های اصلی خانواده بزرگ گروه توسعه ملی به مناسبت روز قلم و با حضور امیر تقی‌خان تجریشی مدیرعامل گروه توسعه ملی، سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی ایران، سیدعلی میرمحمدی مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی روز شنبه ۱۴ تیر برگزار شد. در این جلسه، بنی‌طبا مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر، هندی مدیر روابط عمومی امور بین الملل پتروشیمی شازند، خانی مدیر اداری و روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی و حق‌وردی مدیر روابط عمومی شرکت توسعه صنایع سیمان  نیز حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل وبانک با تبریک روز قلم، به نقش قلم و بار مسئولیت سنگین آن اشاره نمود و با بیان نقش پر رنگ روابط عمومی در شرکتها، هدف اصلی این واحد را پیش بینی روندهای آتی و اجرایی نمودن برنامه های توسعه ای شرکت دانست

 
روابط عمومی

 

وی با اشاره به تنوع زیاد ذینفعان شرکتهای گروه توسعه ملی،  روابط عمومی را به عنوان متصل کننده تمامی ذی‌نفعان سازمان از مشتریان محصولات واحدهای تولیدی تا سهامداران و مردم دانست.  مدیرعامل گروه توسعه ملی با تاکید بر لزوم رعایت اصول حرفه‌ای‌ و اخلاقی از سوی روابط عمومی‌ها، افزود: اصول اخلاقی و اطلاع‌رسانی صادقانه تحت هیچ شرایطی و حتی برای اهداف سازمانی نیز نباید زیر پا گذاشته شود.

در ادامه این نشست میرمحمدی ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان، تبریک روز قلم و ادای احترام به شهدای سلامت و رسانه، یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی«سید شهیدان اهل قلم» را گرامی داشت و افزود: امروز برای روایت فداکاری‌ها و جهادها در عرصه‌های سلامت، تولید و خدمت، جای خالی ایشان بیش از پیش احساس می‌شود.مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی هدف از برگزاری این هم‌اندیشی‌ها را دستیابی واحدهای روابط عمومی گروه به یک چهارچوب و زبان مشترک دانست و افزود: تصمیمات کانون روابط عمومی‌های گروه بر پایه خرد جمعی، هم‌فکری و هم‌افزایی استوار خواهد شد و در این جلسات در خصوص، نقاط ضعف و قوت و فرصت‌ها و تهدیدات بحث و تبادل نظر می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی ایران: مهم‌ترین نقش روابط عمومی‌ها، تصمیم‌سازی است

در ادامه کاظمی دینان ضمن ارائه‌ای با موضوع اصول حرفه‌ای‌گری در روابط عمومی، گفت: واحدهای روابط عمومی ابتدا باید آگاهی بخشی درست، به موقع، شفاف و صادقانه به مدیریت سازمان درباره افکار عمومی داشته باشند و پس از آن، باید نقش آگاهی‌بخش به کارکنان شرکت را ایفا کنند تا توسعه پایدار شکل بگیرد.

وی، الگوسازی، استاندارد سازی، ایجاد شفافیت، استفاده از علم و تکنولوژی به روز را  از خصوصیات مهم واحدهای روابط عمومی دانست.

در انتهای نشست نیز مدیران روابط عمومی هلدینگ‌ بهشهر، شرکت پتروشیمی شازند، هلدینگ سیدکو و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

۱۶ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۷۰۴
کد خبر : ۲۹

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


logofooter
شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی بعنوان یک مجموعه پویا در بازار سرمایه کشور افتخاردارد که در راستای بسط و گسترش مشارکت جامعه در سرمایه گذاریهای مولد و مردمی کردن اقتصاد یکی از فعالترین بنگاههای حاضردر بورس می باشد. وتوسم  با مدد گرفتن از هدایت و حمایت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و استفاده از سرمایه های ارزشمند انسانی حضور اثرگذاری در عرصه سرمایه گذاریهای متنوع بازار داشته و بر مبنای اهداف راهبردی تدوین شده همگام با سایر اجزا  بازار سرمایه در تحقق توسعه اقتصادی کشور و رشد بخش واقعی اقتصاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
  • آدرس:  تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک خیابان شهید خدامی ، بعد از پل کردستان، پلاک 89 
  • کد پستی:           1994844196
  • تلفن :         85549000-021
  • فکس :         88628713-021
  • تلفن سهام:         85549300-021
  • پست الکترونیک :           info@tmico.ir