مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده وتوسم برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه  و فوق العاده وتوسم  برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومی، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی برای سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 1400 رأس ساعت 10 صبح  در سالن نور دانشگاه الزهرا  و با حضور 87 درصدی سهامداران رسمیت یافت. مجمع با انتخاب آقای دکتر عباس باباگل زاده به عنوان ریاست مجمع، آقایان عباس مالمیر و  غلامرضا عباسی به عنوان ناظرین و آقای حسین علاقه‌مندان به عنوان دبیر جلسه و با حضور نماینده سازمان حسابرسی و نماینده  سازمان بورس و اوراق بهادار تهران  برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از خیر مقدم به سهامداران محترم شرکت و تشکر بابت رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور آنلاین سایر سهامداران در جلسه مجمع،  حسین علاقه‌مندان مدیرعامل شرکت چکیده ای از عملکرد یکسال گذشته شرکت به همراه بررسی و تحلیل بازارها و اقتصاد جهانی و داخلی را که طی موشن گرافی پخش گردید،  ارائه و اظهار داشت در سال مالی گذشته در نتیجه کاهش انتظارات تورمی، بازار سرمایه شاهد خروج قابل توجه نقدینگی بود و از سوی دیگر با اعمال سیاستهای انقباضی و افزایش نرخ بهره در نیمه نخست سال 1400، علیرغم افزایش سود شرکت‌ها، رکود در بازار سرمایه تشدید گردید. با توجه به وضعیت مذکور  توانسته ایم با راهنمایی هیأت مدیره و مساعدت پرسنل شرکت و  لطف خداوند متعال، سود مناسبی شناسایی نماییم.

وی اهم اقدامات انجام شده در سال مالی مورد نظر را  تحلیل مداوم و هوشمند ۱۰۰ سهم از صنایع منتخب، افزایش وزن صنایع منتخب با توجه به وزن صنایع در بازار، تحلیل اقتصاد کلان و سیاست‌های پولی و مالی، ارزیابی هوشمند عملکرد پرتفوی در کمیته ریسک، انجام اقدامات لازم برای افزایش سرمایه شرکت  و کسب رتبه بلندمدت A+، رتبه کوتاه‌مدت A1 و دورنمای پایدار از شرکت رتبه‌بندی اعتباری برهان در سال مالی دانست.  

   پس از قرائت گزارش توسط نماینده حسابرس و بازرس قانونی شرکت  و  پاسخ حسین علاقه‌مندان به عنوان مدیرعامل شرکت به سوالات سهامداران، با درخواست هیات رئیسه مجمع و  با درنظر گرفتن شفافیت و وضعیت مناسب گزارشگری مالی شرکت، سهامداران با حداکثر آرا صورت‌های مالی منتهی به 30 آذر سال 1400 را تصویب کردند.

 پس از تصویب صورت‌های مالی توسط سهامداران، سود نقدی هر سهم نیز 1,600 ریال تصویب شد. سایر دستورات قانونی جلسه نیز مورد تصویب مجمع عمومی سالانه قرار گرفت.

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۲۶
تعداد بازدید : ۹۹۸
کد خبر : ۴۴

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


logofooter
شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی بعنوان یک مجموعه پویا در بازار سرمایه کشور افتخاردارد که در راستای بسط و گسترش مشارکت جامعه در سرمایه گذاریهای مولد و مردمی کردن اقتصاد یکی از فعالترین بنگاههای حاضردر بورس می باشد. وتوسم  با مدد گرفتن از هدایت و حمایت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و استفاده از سرمایه های ارزشمند انسانی حضور اثرگذاری در عرصه سرمایه گذاریهای متنوع بازار داشته و بر مبنای اهداف راهبردی تدوین شده همگام با سایر اجزا  بازار سرمایه در تحقق توسعه اقتصادی کشور و رشد بخش واقعی اقتصاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
  • آدرس:  تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک خیابان شهید خدامی ، بعد از پل کردستان، پلاک 89 
  • کد پستی:           1994844196
  • تلفن :         85549000-021
  • فکس :         88628713-021
  • تلفن سهام:         85549300-021
  • پست الکترونیک :           info@tmico.ir