در آستانه هفته ارتباطات؛ نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی «وبانک» برگزار شد

در آستانه هفته ارتباطات؛ نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی «وبانک» برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، صبح یکشنبه نشست مدیران روابط عمومی هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه گروه توسعه ملی در محل این شرکت با حضور مدیرعامل، مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی و جمعی از مشاوران مدیرعامل برگزار شد.

در این نشست، حسین مدرس خیابانی به موضوع اهمیت روابط عمومی در تکمیل زنجیره کارکرد مجموعه گروه توسعه ملی اشاره کرد و گفت: باور ما این است که روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند گروه توسعه ملی به شمار می‌رود و واحدهای روابط عمومی باید از یک کارکرد زینتی در سازمان فاصله گیرند.

وی با بیان اینکه اکنون در یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای هستیم و باید تصویری در فضای رسانه­ای از طریق محتوای مکتوب و چندرسانه‌ای ارائه شود، که یارای رقابت با دشمنان مسلح و توانمند را داشته باشد افزود: در این جنگ ترکیبی، توانستیم اوضاع اقتصادی کشور را به نحوی پاسداری کنیم، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب، در جنگ رسانه‌ای موفق نبوده‌ایم و در خوشبینانه‌ترین حالت،فقط پاسخگو هستیم و در این جنگ باید مجهز به ابزارهای پرقدرت رسانه ای شویم.

در این نشست همچنین مدیران روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه گروه توسعه ملی به ایراد نکاتی در خصوص الزامات بهبود عملکرد واحد روابط عمومی پرداختند.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۱۶
تعداد بازدید : ۹۱۲
کد خبر : ۴۹

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


logofooter
شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی بعنوان یک مجموعه پویا در بازار سرمایه کشور افتخاردارد که در راستای بسط و گسترش مشارکت جامعه در سرمایه گذاریهای مولد و مردمی کردن اقتصاد یکی از فعالترین بنگاههای حاضردر بورس می باشد. وتوسم  با مدد گرفتن از هدایت و حمایت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و استفاده از سرمایه های ارزشمند انسانی حضور اثرگذاری در عرصه سرمایه گذاریهای متنوع بازار داشته و بر مبنای اهداف راهبردی تدوین شده همگام با سایر اجزا  بازار سرمایه در تحقق توسعه اقتصادی کشور و رشد بخش واقعی اقتصاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
  • آدرس:  تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک خیابان شهید خدامی ، بعد از پل کردستان، پلاک 89 
  • کد پستی:           1994844196
  • تلفن :         85549000-021
  • فکس :         88628713-021
  • تلفن سهام:         85549300-021
  • پست الکترونیک :           info@tmico.ir