در مجمع عمومی فوق العاده وتوسم تصویب شد:

افزایش سرمایه 5،000 میلیارد ریالی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی

در مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی، افزایش 5،000 میلیارد ریالی سرمایه شرکت تصویب شد
افزایش سرمایه 5،000 میلیارد ریالی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی

به گزارش روابط عمومی شرکت، مجمع عمومی فوق العاده وتوسم با دستور افزایش سرمایه و همچنین تطابق اساسنامه شرکت با اساسنامه نمونه سازمان بورس و اوراق بهادار، با حضور بیش از85 درصد سهامداران  در روز دوشنبه دهم مهر ماه در مرکز همایش های سازمان مدیرت صنعتی برگزار و افزایش سرمایه 62.5 درصدی از محل سود انباشته مورد موافقت سهامداران قرار گرفت.

این مجمع به ریاست آقای علی بیگدلی برگزار گردید آقای محمد غلامی و خانم مریم شاکری به عنوان ناظرین وی را در برگزاری مجمع همراهی نمودند. همچنین نماینده بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت حضوری و سایر سهامداران نیز به صورت آنلاین در جلسه حضور داشتند.

در جلسه مجمع عمومی فوق العاده وتوسم پس از توضیحات آقای حسین علاقه مندان به عنوان مدیر عامل شرکت درخصوص روند و مراحل افزایش سرمایه، به منظور حفظ جایگاه شرکت در صنعت سرمایه گذاری و اصلاح ساختار مالی شرکت، افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ 8,000 میلیارد ریال به 13,000 میلیارد ریال (با 62.5 درصد افزایش)، از محل سود انباشته تصویب گردید. همچنین تغییر اساسنامه شرکت نیز مطابق اساسنامه نمونه سازمان بورس و اوراق بهادار مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

  مجمع عمومی فوق العاده 1402

۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۹
تعداد بازدید : ۹۵۹
کد خبر : ۵۱
کلیدواژه ها: مجمع عمومی فوق العاده، افزایش سرمایه

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


logofooter
شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی بعنوان یک مجموعه پویا در بازار سرمایه کشور افتخاردارد که در راستای بسط و گسترش مشارکت جامعه در سرمایه گذاریهای مولد و مردمی کردن اقتصاد یکی از فعالترین بنگاههای حاضردر بورس می باشد. وتوسم  با مدد گرفتن از هدایت و حمایت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و استفاده از سرمایه های ارزشمند انسانی حضور اثرگذاری در عرصه سرمایه گذاریهای متنوع بازار داشته و بر مبنای اهداف راهبردی تدوین شده همگام با سایر اجزا  بازار سرمایه در تحقق توسعه اقتصادی کشور و رشد بخش واقعی اقتصاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
  • آدرس:  تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک خیابان شهید خدامی ، بعد از پل کردستان، پلاک 89 
  • کد پستی:           1994844196
  • تلفن :         85549000-021
  • فکس :         88628713-021
  • تلفن سهام:         85549300-021
  • پست الکترونیک :           info@tmico.ir