برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی با مشارکت بیش از 86 درصد سهامداران

برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی با مشارکت بیش از 86 درصد سهامداران
مجمع عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در روز یکشنبه 27 اسفند در سالن کنفرانس خاتم الانبیا واقع در ساختمان مرکزی شرکت با مشارکت بیش از 86 درصدی سهامداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی، مجمع عادی سالیانه این شرکت در روز یکشنبه 27 اسفند در سالن کنفرانس خاتم الانبیا واقع در ساختمان مرکزی شرکت با مشارکت بیش از 86 درصدی سهامداران برگزار شد.

 

رسانه جدید

بر اساس تصویب سهامداران شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی به هر سهم وتوسم  563 ریال سود تعلق گرفت.

در روند برگزاری این مجمع، ابتدا به کارنامه فعالیت شرکت در سال مالی منتهی به 30 آذر 1402 پرداخته شد. موضوع عمده فعالیت این شرکت، سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار بازار سرمایه است و در سال مالی اخیر، 91 درصد از منابع خود را در شرکت‌های بورسی و فرابورسی سرمایه‌گذاری کرده و  9 درصد از منابع خود را نیز به سرمایه‌گذاری در صندوق­‌های سرمایه­‌گذاری بورسی و غیربورسی اختصاص داده­‌ است که نهایتا منجر به کسب ارزش افزوده. 20,000 میلیارد ریالی حاصل از فعالیت سرمایه­‌گذاری شرکت در مدت مذکور بوده‌­است.

«وتوسم» در مجموع بیش از 60 درصد سبد خود را در گروه های شیمیایی، فلزات اساسی و استخراج کانه های فلزی، انبوه سازی املاک و مستغلات و فرآورده‌های نفتی سرمایه‌گذاری نموده است.

مجمع که به ریاست آقای دکتر محمدحسن صبوری با حضور نماینده سهامداران عمده و سایر سهامداران حقوقی و حقیقی حاضر و آنلاین برگزار گردید موارد زیر به عنوان اهم اقدامات صورت پذیرفته طی سال مالی مورد گزارش توسط آقای حسین علاقه مندان مدیرعامل شرکت ارائه گردید:

·         حفظ نسبی ارزش واقعی دارایی ها از طریق ایجاد توازن مناسب بین بازدهی و ریسک سرمایه گذاری ها

·         افزایش 25 درصدی سود سهام دریافتنی نسبت به سال مالی گذشته

·         افزایش سرمایه 5/62 درصدی

·         مشارت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر

در پایان مدیرعامل به عنوان نماینده هیأت مدیره ضمن تشکر از حضور سهامداران، موفقیت های کسب شده در این مسیر  را در سایه حمایتهای بی دریغ سهامداران حقوقی و حقیقی دانست. 

 

 

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۴۲
تعداد بازدید : ۱۵۴
کد خبر : ۵۳
کلیدواژه ها: مجمع عمومی سالیانه

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


logofooter
شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی بعنوان یک مجموعه پویا در بازار سرمایه کشور افتخاردارد که در راستای بسط و گسترش مشارکت جامعه در سرمایه گذاریهای مولد و مردمی کردن اقتصاد یکی از فعالترین بنگاههای حاضردر بورس می باشد. وتوسم  با مدد گرفتن از هدایت و حمایت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و استفاده از سرمایه های ارزشمند انسانی حضور اثرگذاری در عرصه سرمایه گذاریهای متنوع بازار داشته و بر مبنای اهداف راهبردی تدوین شده همگام با سایر اجزا  بازار سرمایه در تحقق توسعه اقتصادی کشور و رشد بخش واقعی اقتصاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
  • آدرس:  تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک خیابان شهید خدامی ، بعد از پل کردستان، پلاک 89 
  • کد پستی:           1994844196
  • تلفن :         85549000-021
  • فکس :         88628713-021
  • تلفن سهام:         85549300-021
  • پست الکترونیک :           info@tmico.ir